BoSaN~

salam…sy mintak maaf..lame dh x blogging..konon2nye busy la,tp x pun..mcm yg sy ckap last week, sy btugas untuk jaga exam..pengalaman jage exam???erkk…penat sgt..mcm jogging 1 dewan sepanjang hari..huhu..mata pun sakit n kering..abes je exam, trus tertido melebihkan budak yg amik exam.huhu

mase jaga exam…banyak sangat ekspressi muka yg saya tengok..saya terfikir jgak, dlu mase sy amik exam, type muke yg macamane la sy ek…ada yang masuk terus tertido, ada yg terkial2 tengok n selak2 kertas soalan, ada yang tekun terus mjawab..n ade jgak yg seluk2 poket..ada yg kuar awal sambil menghantar kertas kosng atau menyalin semula soalan2..huhu..mungkin sy kategori yg termenung n terkial2 tu kot dlu..malangnye ade jgak yang kantoi ‘toyol’..saye rase sedih jgak tengok2 org yg terkantoi ni..huhu..nasihat sy, jgn la rosakkan masa depan sendiri..tp yg peliknye, muke2 budak2 yg tertangkap ni, cool je..xde rasa bersalah..kalo saya yang jadi lecturer diorg, mungkin saya yg menangis..nak je sy sekeh kepala diorg ni..huhu..tp zaman tu sume dh blalu..sy bersyukur sgt dh x payah amik exam bertulis..hahaha…saya sangat gembire tentang itu=)apepun, gud luck untuk semua yg masih jawab exam ek..teruskan usaha=)

saya sedang bosan sekarang…duit dlm bank semakin berkurang, tp elaun sy masih lagi blum dapat..bosan ngan karenah2 birokrasi n lembab ni..encik, saya pun makan bayar gune duit tau..kalo gaji encik yg 4 angka tu blum tentu ckup, apela lagi sy ni yg 3 angka..huhu..loan mara sy yg diorg x stat proses2 lg…huhu..dah la yuran hostel pun tibe2 naik untuk sem dpan, yuran stiker kenderaan yg dh sedia ada mahal pun naik..rase macam nak mengamuk je..huhu..rm100 untuk satu sem???gile ape..aiyaa…diorg x patut buat macam ni dengan kemudahan yg x seberape ni..huhu…sy dah mula emosi..sy harap sy sentiasa mutah rezeki n byk2 bsabar..15 bulan je lg..huhu

wpun taraf ekonomi sy skrg ibarat kais pagi makan pagi, sempat jugak la sy jeling2 kat 1 blackberry ni..huhu..sy nak blackberry…huhu..tolong la sape2 yg baik ati bg saye sebijik blackberry..huhu..saya nak~

17 thoughts on “BoSaN~

  1. KNizam berkata:

    kadang2 mmg kita akan rasa bosan pun. kalau saya post gambar je habes cerita. hehe 🙂

  2. eclipse berkata:

    mis F nie jaga utk apa ey?? huuu haha budak2 yg exam lagi bosan tgok muka penjaga exam haha

  3. en_me berkata:

    sodeyynyerr.. money is not everythg but everythg needs money.. uhuhu

  4. nash berkata:

    saya pun jaga exam gak utk bebudak master.adoi,mengantuk maa.pastu sy akan sellau suspicious dengan student.muka tu cam nak meniruuuuuu jek.

  5. etomyam berkata:

    ni kes tak cukup duit nih…..kesian, tp lagi besar periuk lagi banyak kerak….duit x penah cukup, makan lah tomyam

  6. budak kampung berkata:

    kalau sebiji strawberry nak x?

  7. soulmate berkata:

    hehehe..nah

  8. Mohd Azlan berkata:

    ceh sempat lg nak blackberry? meh aku blikan hahaa

  9. zuriaf berkata:

    nak blackberry? tadah tangan cepat…okeh, dah dapat kan…dah, pegi men jauh² ye adik…hahaha…

  10. hairieusoff berkata:

    blackberry?..hemph…cherry? kat kek?

  11. Adry berkata:

    huhu… aku pun nak blackberry gak.. hehe

    Adry @ http://www.adrysabry.com

  12. muhammadridwanto berkata:

    saya pun nak juga. cik F leh tak beli kan untuk saya huhuhuhu

  13. ahmadyusrie berkata:

    Boring yer…sy nk boring gak tp x de mase…
    tgh pulun gegile ni nk exam…tp still smpt mmbuang mase berblog..haha
    waa RM100 1 sem aa…ni rase brtuah dok usm ni…sticker= RM1 valid for one accedemic year…Bwahahaha(gelak keji)

  14. buzzybug berkata:

    mak aihhh… mahalnya!! RM100/sem?? gile ke hape? hmmm…

  15. JuliaNa berkata:

    minyak dah turun, kenapa sticker naik???mahal sgt tu..kat UKM ni RM2 je setahun pengajian..meh la g sini je..ahaahaa.. 😀

  16. cikf=) berkata:

    Knizam :hehe…next time sy cube..hihi

    eclipse :hehe…tlalu byk subject kene jage…haha..mst diorg pun bosan jgak tgk sy..hihi

    en_me :yup….setuju2…huhu

    nash :hehe…sy slalu bfikiran +ve..bsangke baik je=)

    tomyam :yup…tomyam fav food sy..heh

    budak kampung :hehe…nak jgak..i luv straw=)

    soulmate :huhu…

    alan :mane2? aku xdpt pun..huhu

    zuriaf : ces…huhu

    HE :huhu…smart phone~

    Adry :meh kite muntak same2…huhu

    en.wanto :huhu…sy pun xlpas lagi..huhu

  17. cikf=) berkata:

    yusrie :huhu…tu la..sakit ati sy..tu x tmasuk kouta AJK2 yg aktif..huhu

    buzzybug :yeah…sy rase mereka mmg gile..huhu

    Juliana :yeah…sy pun tfikir mcm tu…huhu

Tinggalkan komen