1st Anniversary~

alhamdulillah…setahun sudah mengharungi suka dan duka, susah dan senang bersama2..rasanya memang macam sekejap sangat, tapi kalau tiada kesabaran, tolak ansur dan saling memahami, cinta macamana hebat pon xkan dapat bertahan walaupon setahun..

setahun bersama…honestly walaupon dah kenal untuk beberapa tahun sebelom ini, banyak benda lagi yang saya tak tau pasal dia.setahun ini dan tahun2 yang seterusnya, saya rase memang masih lagi proses pembelajaran and kenal each other..

macamana untuk sentiasa sabar and bertolak ansur…satu je yang saya selalu buat..banyak2 berdoa..berdoa..dan berdoa.. memang saya akui, sebelum ini saya bukanlah orang yang penyabar.dan masa mula2 kahwin pon, saya teragak2, boleh ke saya adapt dengan semua benda baru dan bertolak ansur dalam kehidupan berdua. Alhamdulillah,memang Allah Maha Pengasih..Allah banyak membantu saya..

Suami saya…dia banyak membantu saya..tak perlu la kan saya bgtau semuanya, cukupla yang saya tau Allah dah kurniakan yang terbaik untuk saya..dan cukuplah dia untuk saya..

Benarlah kata2 orang..kalau dalam rumahtangga kita selalu bahagia tanpa melalui kisah duka or kesusahan, itu bermakna belum bahagia lagi.. Ia akan lebih bermakna selepas semuanya dilalui bersama..

Untuk tahun2 seterusnya..semoga kami dipanjangkan jodoh hingga akhir hayat..sentiasa mengharungi susah senang, suka duka bersama2..dan baby2 yang comel, bijak dan soleh/solehah..

My dear sweetheart, Abu Sahri Ismail…i love you so much..baby love you so much too~=)

Tinggalkan Jawapan

