Little Qaireen dah besar~


masih ingat tak saya ada seorang anak saudara(Little Qaireen)..the one and only niece side saya buat mase ini..si kecik Qaireen dah besar sekarang.Tak sangka semuanya begitu cepat.

Qaireen sekarang sangat aktif dan semakin bijak..dan sangat suke explore ape yang ade depan mata dia. Dan yang paling Qaireen suka, adalah main air..suka mandi, suka pegi swimming pool dan pantang tengok pili air.hehe..mulut yang banyak tapi xtau ape yang dicakapkan, dan suka berlari ke sana sini, macam tak boleh duduk diam. Tapi, dia cuma akan diam bile dia tengok rancangan kegemarannya di BBTV@ astro..

Tapi sekarang Qaireen akan bertukar status menjadi kakak Qaireen..Qaireen bakal dapat sepupu hujung tahun ni dan adik pada tahun depan (insyaAllah).Tak dapat dibayangkan Qaireen macamane nanti…harap2 Qaireen gumbire menjadi kakak..

Since, Qaireen adalah the one and only one niece yang saya ada..memang focus semua pada Qaireen…sampai En.Soulmate saya cakap…”sayang…kitekan nak ade baby sendiri nanti..”…yeaa….saya sayang baby saya..saayang sangat2..tapi saya pon sayang Qaireen..sebab Qaireen chumel walaupon semakin nakal dah..hehe..at the same time…saya tak sabar nak ada little qaireen sendiri..nak tengok ‘hasil’ saya sendiri..ikot acuan saya or ayah dia or both..hehe..love u so much baby…nanti dah keluar, kita main same2 ye~

to Qaireen…jage ibu baik2…ibu Qaireen tak sihat lagi…mak lang still sayang Qaireen…nanti Kakak Qaireen boleh main dengan sepupu bile baby mak lang keluar nanti ye=)

gambar2 kat bawah ni…semua gambar2 qaireen..si kecik baru lahir…then pakai topi kuning pilihan dia dengan mulut yang begitu…and pakai tudung~

 

 

 

6 thoughts on “Little Qaireen dah besar~

  1. en_me berkata:

    chomeyy tewww..

  2. amanda eltiqaz berkata:

    Harap qaireen tak jeles dgn bakal baby mak lang dia ni nnt..hehe.. ^_^ Baby mak lang mesti lg comey!

  3. aishah berkata:

    comelnya masa dia buat mulut tu… (pakai topi kuning…)

Tinggalkan Jawapan

