26 years of LiFe~

alhamdulillah..Allah izinkan saya untuk menikmati dunia ini selama 26 tahun.

alhamdulillah.. Allah kurniakan saya ibu bapa yang bertanggungjawab mendidik dan membesarkan saya dengan penuh sempurna.

alhamdulillah..Allah kurniakan saya keluarga yang baik, yang mahu berkongsi susah senang bersama2, kakak, abang dan adik2 yang penyayang.

alhamdulillah..Allah kurniakan saya teman2 yang sentiasa mengingatkan saya ke arah kebaikan.

alhamdulillah..Allah kurniakan saya guru2 yang dedikasi dan penuh dengan motivasi.

alhamdulillah..Allah murahkan rezeki saya..dijauhkan kesempitan hidup..dicukupkan segala2nya.

alhamdulillah..Allah kurniakan saya seorang peneman hidup yang sanggup susah senang bersama2..yang cukup memahami dan cukup sabar..

 

Ya Allah..aku tahu..akulah hambaMu yang tak pernah cukup dengan rezeki yang Engkau berikan..

Kau kurniakanlah kami kekuatan iman, kesabaran dan ketabahan dalam menghadapi ujian2Mu agar kami tidak berpaling denganMu walaupon sedikit…

Kau kurniakanlah ibu bapa kami, keluarga kami, guru2 kami dan orang2 yang kami kasihi kebahagiaan di dunia dan akhiratmu..

Kau kurniakanlah kami keluasan rezekiMu..

Kau jadikanlah keluarga yang baru kami bina ini keluarga yang bahagia dengan mawaddah dan rahmatMu..yang tepat dan lurus di landasanMu..

Ya Allah…jadikanlah umur2ku yang mendatang ini..lebih bermakna..lebih bermanfaat..lebih baik dari sebelum2nya..Kau bantulah kami..

 

2 thoughts on “26 years of LiFe~

  1. aishah berkata:

    yeah… 🙂
    pinjam ucapan ni untuk dibaca kepada diri sendiri 🙂
    selamat ulang tahun …

Tinggalkan Jawapan

