SLoT SaMaRiNdA: Annisa

akhir2 ni..saya suke mengikuti slot samarinda di TV3. Annisa..saya terlepas untuk mengikuti dari awal, mungkin sbb ia ditayangkan agak lewat malam..heh..yea,agak lewat malam untuk ibu mengandung yang penat bekerja di siang hari.

kisahnya..tentang empat orang sahabat yang menceburi bidang perniagaan. tapi dalam banyak2 plot dan konflik, saya tertarik dengan kisah Balqis (rozita che’ wan), Faried (zamarul hisyam) dan Ana ( Fiza)..Balqis yang juga sahabat baik Ana berkahwin dengan suami Ana secara rahsia. Dan Ana selalu tertanya2 siapakah perempuan yang menjadi orang ke-tiga antara dia dan suaminya..owh…honestly, hati perempuan saya memang tersentuh… sangat marah & geram sebab orang2 yang paling kita percayai merahsiakan perkara yang paling kita  benci. Perkara pertama: Marah itu akan berkurangan kalau perkara itu kita tahu dari awal..Perkara ke2 : Ia semestinya sangat marah sebab mereka semua macam tak boleh dipercayai lagi…dan semestinya selepas itu akan menjadi lebih buruk…huhu..itu kalau saya la kan….

jadi..saya dah pesan awal2 kat en.suami..wutever happen, tolong la jangan sorok apa2 dari isteri. Isteri akan lebih marah kalau perkara tersebut terbongkar..huhu….biase la kan, luahan perasaan dari ibu mengandung..ibu mengandung kan terlebih sensitif..hehe

3 thoughts on “SLoT SaMaRiNdA: Annisa

  1. en_me berkata:

    uhuhu, salamm puanf ittewww

  2. pnF~ berkata:

    en.me….lame x dengar crite…sihat ke???=)

  3. en_me berkata:

    ko yg bz kanns.. ehehe

Tinggalkan Jawapan

