setapak lagi melangkah~

setelah 2 bulan lebih berjauhan, mulai next week saya dan en.suami dah xkan berjauhan lagi. alhamdulillah,en.suami dah dpt kerja baru di Selangor…

Saya dapat merasakan kesedihannya meninggalkan kawan2 dan kenangan di Melaka.Walau ape jua pon, untuk terus maju kite perlu terus melangkah. Dan saya harap, dia gembira dan lebih baik di tempat kerja baru.

Saya..masih cube menyesuaikan diri di tempat kerja baru. Ofismate- OK..persekitaran-OK (walaupon dh 2x kene saman parking..huhu)..Management- sedang diusahakan untuk adapt dan lali dengan ape jua masalah..dan sekarang, saya faham..kenapa supervisor saya beriya2 nak saya develop bisnes sendiri.. tapi saya akur, bukan semua bos born as a leader..bukan semua bos berperikemanusiaan..bukan semua bos boleh bersikap professional..bukan semua bos mahu mendengar pendapat orang..dan bukan semua bos adalah baik..Ini adalah learning process untuk saya berhadapan dengan sejuta karenah manusia..saya harap saya akan selalu bersabar~

Saya rindukan zaman muda2 saya dlu mase kat UTM…dan saya rasa saya mahu sambung study lg~

2 thoughts on “setapak lagi melangkah~

  1. en_me berkata:

    salamm singgah jer.. ehehe

  2. avataraang berkata:

    lama tak menjenguk. Salam dari kami biliksebelah.wp

Tinggalkan Jawapan

