~sAyE SuKe 2011…~

buat mase ini…saya suke dengan permulaan 2011 untuk kehidupan saya…sangat suke n sangat bersyukur…

perkara pertama…of course sebab saya dh mule start kerja.alhamdulillah,sy senang adapt dengan kerja baru..dalam doa2 saya, saya selalu berharap,saya akan dapat kerja yang saya akan ada masa untuk Allah dan family saya..Alhamdulillah,mungkin inilah yang terbaik untuk saya..

perkara kedua…selama ini sy n husband memang jarang jumpa..saya di sini, en.suami jauh nun di melaka…n akhirnye,en.suami berjaya dapat kerja di sini….yeeaaahh…dah x payah nak duk jauh2 lagi..skrg sy boleh mula start polish skill memasak sy semula…hahaha…

perkara ke tiga…saya dh jatuh hati pada cheese cake…saya cheese cake class last week.buat cheese cake n tiramisu…hehe…tp sy xtry lg kat umah..yeaahh…sy akan try secepat mungkin selepas dpt 1st gaji..excited!!!!

saya harap kegembiraan n kebahagiaan akan berterusan sampai ke akhir tahun dan tahun2 seterusnya..cume 1 je xsettle lg…sy blom viva lagi…huhuhuhu….

One thought on “~sAyE SuKe 2011…~

  1. en_me berkata:

    gudluck on your viva tewww.. baby biler lagikk.. ihiks

Tinggalkan Jawapan

