macam2~

start missing my old life…datang ofis bile memerlukan..home suite office kalo perkara boleh settle dari rumah..huhu…menjaga dan bermain2 dengan si kecik qaireen…rindunye….

perasaan yang same mase mula2 kahwin dulu..half of my heart,missing my old life..but the larger than that,we must move on..perkara2 itu semua takkan hilang,cume kita yang perlu bijak uruskan semuanya…huhu..harap kata2 saya ni boleh memujuk diri sendiri..the important things, all of those things will be paid. InsyaAllah~

kerja —> develop new skill, experience…dapat gaji, boleh shopping…hehe..

kahwin —> ade husband, boleh share everythings n make future plan together…

cerita pasal kerja ni, saya memang betul2 nak cari kerja. after kahwin,saya sebenarnye mcm risau sbb tak kerja lagi.if tibe2 saya pregnant, sy takut tak mampu nak jaga dia.mmg risau,Allah sahaja yang tau.dengan keadaan ekonomi sekarang, semua pon memerlukan wang, mmg tak cukup kalau 1 side je yg berkerja.. saya kongsikan bersama kawan2 yg saya betul2 percaya..Rahsia Allah kita takkan tau, kalau kita tahu,betapa untungnye kita..dan saya percaya..kalau saya dikurniakan ‘si kecik’ yang cepat,InsyaAllah rezeki saya bertambah..at last, alhamdulillah…saya dapat kerja..mungkin rezeki kahwin..Allah know the best time for us. after thesis saya almost done, kerja2 saya settle…Allah mudahkan urusan saya…saya rase mcm nk gugur air mata saya bile dh dpt kerja…

n now,sy fokus utk develop my career,skills n get as much as experience yang boleh…n kesimpulannya, kita kene percaya setiap kesusahan n kepayahan,Allah akan bayar dengan kesenangan akhirnya…setiap orang yg mendirikan rumahtangga, akan ada rezeki yg tersendiri..

Tinggalkan Jawapan

