my 2011 bermula dengan penuh semangat!!!

dah dekat seminggu 2011…selamat tahun baru semua..dan untuk saya jugak.saya xset ape2 azam pon tahun ni,harap semuanya berjalan dengan lancar, menjadi lebih kuat mengharungi cabaran2,dimurahkan rezeki dan dicukupkan semuanya…

permulaan 2011 menjadi sangat special utk saya,sbb saya dan start bekerja..my first working experience at 26..waahh,dah 26 years old dah rupenye saya.mcm xpercaya.start working at age 26,mcm dah terlambat sket kan…tapi xpela,yg penting kite dedicated dengan tugas sy…

my new life as wife n career woman….yang tu mcm agak sukar..en.suami kerja di melaka,saya kerja di puchong..memang PJJ(perkahwinan jarak jauh) la….huhu…mula2 saya rase mcm ok,tapi sebenarnye mcm tak….huhu…xpela,harap sementara ni je la…nway,thanx en.suami kerana bg sy peluang utk develop career..hehe…

saya harap saya akan terus bsemangat mengharungi 2011…selamat tahun baru!!

One thought on “my 2011 bermula dengan penuh semangat!!!

  1. Fairuz berkata:

    selamat bekerja. nanti belanja saya..hehe..

Tinggalkan Jawapan

