~suku abad….~

saya xsangka…umur saya sekarang,menghampiri suku abad..mcm xpercaya, tapi itulah hakikatnye..

orang kate, 25tahun ni,just nice utk menamatkan zaman bujang..kadang2 saya rase mcm xbersedia..kadang2 saya fikir, ape lagi yg saya nak tunggu,perkara elok, wajarlah dipercepatkan..

saya tak ingat, dari mana saya dapat kata2 ni…”manusia berubah setiap 5tahun”..tapi saya percaya kata2 itu, sebab setiap 5 tahun, saya perasan ade yang berubah terutamanya dari segi minat dan personaliti.mungkin disebabkan status sy yang akan berubah xlame lg, jd sekarang ini, sy lebih suke kepada membuat decoration, wpon sedikit..hahaha..perasan je..pada pendapat peribadi saya, sememangnye wajar manusia berubah..sekurang2nye, nilai kematangan itu semakin bertambah sejajar dengan pengalaman yg kita ada..

there’s a group changing their status from single to engage, single to marriage..there’s also another group, change the status from husband/wife to daddy n mummy…congrats Nana for Dini Solehah, Siti Syuhada for Airis Sarahqisya, Aini for Aishah Humaira and…Nasrul n Syifak for putera sulung…semoga baby n ayah & ibunye sihat2 selalu..owh,teringat kat anak buah saya Qaireen yg semakin membesar, berat, bijak n nakal~hihi…

Advertisements

4 thoughts on “~suku abad….~

  1. ahmadyusrie berkata:

    selamat ari jadi cik F..
    n selamat menempuh fasa baru x lama g kot eh?..
    lame tak in touch eh..sy pn lame x update blog dh

  2. cikf=) berkata:

    hehe,,ye..tq2…rase sedih plak, last besday as single b4 tukar status..hihi

  3. zuriaf berkata:

    dah tua..wakakaka…

  4. cikf=) berkata:

    apai: hahaha..awak pon same~

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s