~my besfren…my soulmate…my fiancee~erkk…..

sori..lambat nak update,memandangkan umah sy dipanah petir last week..maka,saya pon terputus hubungan dengan dunia maya dr umah..huhu..baru semalam dpt set modem baru n upload gambar2 di fesbook…hihi

perasaan bertukar status???tiade ape sgt kot..bertunang je pon,mcm dlu2 jgak…msg2..tanye kabar..’gaduh’2 blom lagi la..hahaha…dia kawan sy yg slalu ade depan mata sy mase kat UTM dlu..ada mase susah..senang..marah..perang2..saya ingat sy seorg yg kene bercinta jarak dekat..tapi bile die dh ade kat melaka,sy kat johor n skrg kat sngor…alhamdulillah..hubungan itu bpanjangan walaupon ramai jugak yg kata sy ni nakal~haha…knp sy pilih die…sbb die slalu ade waktu susah senang saya walaupon jauh…harap sumenye kekal~insyaAllah…bila sy nak melangsungkan perkahwinan???insyaAllah…ujung tahun depan….arrgghhh….xsangke sy akan berkahwen thn depan..huhu

sy upload beberapa pictures….share the moment k~

Advertisements

8 thoughts on “~my besfren…my soulmate…my fiancee~erkk…..

  1. buzzybug berkata:

    congrats.

  2. aLaNg berkata:

    tahniah!!sowi x dpt dtg…
    pepun moga kekal smp biler2 eh…amin

  3. qdetactive berkata:

    tahniah. ensem la fiancee…

  4. en_me berkata:

    tahniahnyerrr.. muger panas hingga ke jinjang pelamin ghitewww.. ehehe

  5. - j o h a r i - berkata:

    alhamdulillah
    semoga ianya berkekalan selamanya ya

  6. zuriaf berkata:

    huhu…dah bertunang dah..tahniah..

  7. Bender berkata:

    Best..best..
    leh makan nasi minyak nih taun dopan…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s