SaLam BerTeMu Lagi RaMadHan~

dalam xsedar…kurang seminggu lagi nak puasa.inilah tahun yg saya rasekan paling singkat,paling cepat..mungkin sbb semua org busy..n mungkin jugak sbb thn yg paling kurang sy puase..erk…bila mngenang kembali,apela yg saya dh buat sepanjang bulan yg penuh berkat ni,rase macam sedih jugak..rase macam sgt lemah tahun ini..serius…wpun entry sebelum ini saya katekan pasal shopping raye,sebenarnye xdela sgt pon…akhirnye,banyak jugak bnd yg last minute…

Teraweh terakhir tahun lepas..masing2 menitiskan air mata..saya juga hampir2,tapi sy tahan..doa imam tu memang sangat mendalam..tahun ini,walaupun belum habes,terase jugak sedihnye..mensia2kan bulan yg penuh barakah..

dalam banyak2 rancangan TV (TV lagi..yeahh…sy sgt suke…),saya sangat terkesan dengan rancangan Singgah Sahur..alangkah bertuah n bernasib baiknya saya dpt menikmati juadah sahur n berbuka..tiade siape yg mahu dilahirkan dlm keadaan serba kekurangan..benarlah,rezeki itu ketentuan Tuhan..semoga rezeki mereka dan kita semua akan sentiasa dimurahkan dan dicukupkan..

Jejak Rasul…saya pon dah x igt dah sampai musim ke berapa skrg…yg pasti,kalo diulang semula penggambaran Jejak Rasul Pertama,semua orang pasti akan tertunggu2…tiade apa yang rugi,mungkin pengetahuan itu akan bertambah lagi..saya suka…

di penghujung ramadhan ini….saya mohon ampun dan maaf buat semua rakan2 blogger..semua amal ibadah kita yg sedikit ini diberkati..tahniah kerana berpuasa penuh tahun ini=)..bagi yang pulang berhari raya di kampong,xkesahla dengan bas or kereta mahupun motor…berhati2la di jalan raya..saya xmahu melihat rancangan Tragedi Aidilfitri..sungguh memilukan…

semoga lebaran kali ini tambah bermakna..terutama sekali kepada saya…hahahaha

raya

2 thoughts on “SaLam BerTeMu Lagi RaMadHan~

  1. en_me berkata:

    selamat berhariraya maaf zahir bathin jugerr cikf ittewww..

  2. ahmadyusrie berkata:

    smoga bertemu next ramadhan, Amiin..
    tahun ni = my ramadhan yg paling ceroi.
    Slamat ari raya 2 you 2…

Tinggalkan Jawapan

