~SeLaMat BeRPuAse….~

saya harap xla terlalu awal sgt nak mengatakan selamat berpuase…hehe…ataupun ini adelah trick mngurangkan sawang2 yg dah mula ada di blog sy..erk…saye akhir2 ni agak malas nak update blog…bnd yg paling simple,mungkin skali menulis shoutout di fesbook…hanya sebaris ayat utk mengatakan saya masih wujud di alam maya ni..hahaha..semudah itu=)

bulan ramadhan kali ini,insyaAllah ayah saya akan mengerjakan umrah.ini bermakna,saya akan balik seawal mungkin utk berbuka puase dengan mak..ye..berdua sahaja..dan juga menghantar mak ke masjid..err..insyaAllah,saya juga akan ke masjid jugak..saya dh cakap awal2 kat mak,kalo saya xlarat,boleh x saya buat 8rakaat je..erk..dengan umur saya dah 24tahun ini,tiade ape2 tanggungan..mcm segan je kan buat gitu…heh

sahabat saya,aini…juga akan menamatkan zaman bujang ketika bulan Ramadhan..tapi sbb die jauh nun di Perlis,mungkin saya tak dapat pergi ke majlis tersebut..tp saya tetap doakan semua yg terbaik utk both of my friends,aini n acik..semoga berbahagia hingga akhir hayat~

manusia datang dan pergi…yang pergi tak kembali n yang datang berganti..saya selalu jugak dengar,manusia yg berbakat besar,memang cepat pergi..manusia mati meninggalkan nama..tapi kite mahu diingat dari sudut n golongan yang mana..saya fikir,itu kita yang akan mencorakkan sendiri..Al-Fatihah buat Ustaz Asri..saya pasti,Allahyarham akan diingati dalam kata2 dan ingatan2 yg terbaik..insyaAllah=)

nway,selamat berpuase semua…saya xsabar nak tunggu menu2 juadah berbuka puasa yg best2..sbb bile bulan puase je,akan ada menu2 spesel dijual..heh

10 thoughts on “~SeLaMat BeRPuAse….~

  1. en_me berkata:

    selamat menyambut bulan ramadhan almubarak cik fauzani yg maniss tewww..

  2. cikf=) berkata:

    slamat berpuase jugak en.me~

  3. zuriaf berkata:

    sediakan duit raya awal² untuk saya ye..hehe

  4. - j o h a r i - berkata:

    harap2 dpt la kite menjalani ibadah puasa dgn jayanya..aaamin

  5. cikf=) berkata:

    apai :yeah…jikalau awak nak dtg raye umah saye~

    johari :insyaAllah…xsangke,cepat je dh puase balik…

  6. sylarius berkata:

    umur dah meningkat macam kita nie, masa terasa cepat jer berlalu.. tersa bagaikan semalam kita beraya.

    Selamat menunaikan ibadah puasa =)

  7. fndrocka berkata:

    puasa nanti mesti tak begitu meriah kan..dgn adanya wabak h1n1..

  8. cikf=) berkata:

    sylarius : slamat bpuase jgak=)

    fndrocka :yup…sedangkan graduation day pun kene pakai mask…huhu..

  9. kimie berkata:

    selamat berpuasa..

  10. qdetactive berkata:

    selamat berpuasa cikf

Tinggalkan Jawapan

