~CoNgRaTz….~

Tahun ini saya berumur 24 tahun…maka,ramai kengkawan sy yg telah mengambil beberapa langkah ke hadapan untuk memulakan hidup baru~bertunang n berkahwin..tahun lepas, mantan ketua umum sekolah sy, n beberapa kawan sy telah berkahwin, tahun ini, mantan penolong ketua umum, setiausahanya, rakan2 sekelas n bukan sekelas,kakak MPP kesayangan, termasuk bekas rumate n YDP (ura2nye) akan/sudah menamatkan zaman bujang mereka..dalam kira2an saya, ramai yg kengkawan sy yg lelaki kawen dlu~owh…zaman sekarang lelaki mmg suka kawen awal kot…hihi

kahwin cepat??lambat??jodoh tu di tangan Tuhan~saya pernah dengar, apa yg dimaksudkan dengan jodoh itu di tangan Tuhan ialah, bile kite telah mencuba  untuk mencari or bersama seseorang, tapi x kesampaian atas sbb tertentu, itu dinamakan tiada jodoh n jodoh itu di tangan Tuhan..

owh ye, dalam newspaper last week, dalam satu kajian di London,jika seseorang lelaki melihat/merenung mata orang yg disukai kire2 dalam 8.2sec( ye kot…x igt kiraan sebenar), ada kebarangkalian orang itu akan jatuh cinta, tetapi kalo lelaki itu hanya pandang kire2 dalam 4 sec, itu bermakna lelaki itu tak suka orang tersebut…erk~

Sempena menumpang gumbira tentang status baru kengkawan sy, saya dengan bangganya m’attach kan gambar2 mereka wpun mereka xpun tgk gambar diorg kat sini…hehehe..dan juga selamat melahirkan anak yg pertama utk Fifi, Zubaidah n kawan2 yg lain yg sedang berbadan dua~

Advertisements

11 thoughts on “~CoNgRaTz….~

  1. tycoon berkata:

    Tahniah pada kwn2 tu..

  2. AzamHassan berkata:

    kita bila pulak..? =D

  3. !x0r@ berkata:

    8.2 seconds?? oh.. ye ke?

  4. ahmadyusrie berkata:

    jodoh di tangan tuhan kn…
    lelaki suke kawin awal??huuu…btul ke
    kalo kite stare kt girls tp dier x pndang balik tu means dier x suke la yer….mmm

  5. cikf=) berkata:

    soulmate :hehhehe…yeah~

    Azam :hahaha…awak la yg kene masuk meminang cik dyana awak tu=)

    IXora :owh…xtau la….dalam kajian tu tulis gitu..kene tanye guys la kot~

    yusrie :yup…betul…jodoh di tgn tuhan~
    hehe..ikut batch sy, boleh dikatakan ramai la….mm xtau la,tp kalo telepati awak sampai kat girl tu,mngkin bjaya kot…hahahaha

  6. en_me berkata:

    ingatkan me dah komen semalam.. hmmm

  7. buzzybug berkata:

    only 8.2 sec? hmmm… sekejap je tuh.

  8. zuriaf berkata:

    awak tu..bila nak kawen?? dah³…jangan bagi alasan lagi..besok kawen…haha

  9. Diya Kamaruzaman berkata:

    ahaks. tertarik dengan fakta tenungan lelaki tu. kalau lelaki tak tenung langsung, apa pulak maksudnya ye? hak hak hak.

    tahniah utk kwn2 cik fauzani =)

  10. cikf=) berkata:

    en.me :blum lagi sebenarnye mase tu~

    kak BB :tp sy rase lame jugak tu..heh

    apai :hahaha…tlg carikan sponsor utk saye~

    Diya :hahaha….xtau la..mungkin die x perasan kot…

  11. Adry berkata:

    so awak bila lagi… ermmm bila baca entry ni kan… bila saya ingat ingat balik… betul jugak.. kawan saya pun dah ramai yang kahwin… tahun ni nak masuk 25 tahun da… aiyooo… pasangan takda lagi nie.. hermmm .. tak reti sangat la nak ngurat ngurat nie.. hermmm

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s