~LuRuS~

Lurus tak semestinya pembaris..mungkin juga perkataan itu bermaksud kembali ke jalan yg lurus..atau mungkin juga lurus dimaksudkan sbg ‘tulen’..hahaha..

sbg yg lahir dlm bulan julai,saye mengaku saye seorang yg lurus..huhu..banyak benda yg kadang2 saya salah tafsir..haha..beberapa kali sy jumpe co-supervisor sy, saya slalu tersalah tafsir.kadang2 borak2 ngan kawan pun sy tersilap tafsir jugak..haha..contohnye :

Crystal : saya ingatkan crystal yg bergemerlapan dr jauh tu..tapi sebenarnya oscillator..hahaha

Gold Plate IC : sebenarnye atas permukaan IC tu bersalut ngan gold,menunjukkan performance IC tu..saya fikir, owh mesti IC tu mahal sbb ada emas btul2 atas IC tu..hahahaha

Nan Kismis : sebenarnye roti nan kismis, tapi saye tersilap tafsir sbg non-kismis..hahaha

ok…saya harap sy seorang yg lurus je, mungkin senang jgak ditipu kot..huhu..tp yang penting, saya harap sy bukan seorang yg blur..huhuhu..

p/s :lagu kegemaran sy skrg ialah ‘Cinta Gila’ dr Grey Sky Morning…err…sy terperasan penyanyi tu macam pelat D sket…erk…apepun, yg penting lagu tu mmg masyuk=)…err…sy klik blog kak BB,err…protected..err..kalo die bace entry ni,bgla sy masuk..hehehe..sebuk je sy ni~

12 thoughts on “~LuRuS~

  1. en_me berkata:

    benang selalu disusun LURUS,
    kancing suasa labuci berbalam;
    minta selalu jalan yang LURUS,
    putus asa tak pernah padam..

  2. en_me berkata:

    LURUS jalan ke payakumbuh,
    kayu jati bertimbal jalan;
    di mana hati takkan rusuh,
    Ibu mati bapa berjalan..

  3. en_me berkata:

    hi cik fauzani yg jeliterr tewww..
    salam pagi selasa yg LURUS.. ghitewww

  4. buzzybug berkata:

    mesti terkejut tgk krystal pertama kali, kan? hehehe… me too… 😛

  5. cikf=) berkata:

    en.me :waahh..berpantun plak en.me~hehe…

    kak BB :hahaha…kelakar je bile igt2 balik xtal tu..heh..knp akak protected blog??huhu

  6. zuriaf berkata:

    awak memang lurus pun. cuma nasib baik tak kene tipu je dengan saya dulu..hahaha…

  7. lydiarayyan berkata:

    lurussssssssss…best kalau tipu sekali sekala neh

  8. AzamHassan berkata:

    lurus…kurus..? (salah tafsir) =D

  9. shinja berkata:

    Owh nmpknya kita sm lahirnya bulan Julai. Saya 27 Julai 1985.
    Hmm cikf ni mesti jenis org yang sangat menjaga hati org kn? Tul x? Mudah memaafkan tapi sukar melupakan..

  10. cikf=) berkata:

    apai :hahaha…kejam gile ayat tu…

    kak lydia :oowwhh…sy akan jd lebih bijak lepas ni..heh

    azam :huhu..

    shinja :owh..nampaknye kite celebrate besday pd hari yg same la….heheh

  11. ahmadyusrie berkata:

    lurus tu x salah tapi orang lurus slalu kene manipulate dgn orang…
    ohh ye maybe saya separa lurus dan separa putar belit..

  12. Nani-chan berkata:

    saya suka kawan dgn org yang lurus. saya pun lurus. =)

Tinggalkan Jawapan

