SeLaMaT uLaNg TaHuN~

Salam….saye dah lame x tulis entry,angggap je la yg ni sbg entry malas je.hehehe..saye tau bulan ni banyak besday kawan sy,maka saya ucapkan hepy becoming, hepi belated n hepi besday to mereka sume…hepi belated jgak to Q n bloggers lain..hepi belated jgak to abah n my little sister…hihihi

saya suke dengar lagu Imran Ajmain ni..bile dh lame2 dengar,baru sy faham maksud sebenarnye..kalo mak saya yg bagi lagu ni kat saye,mesti sy menangis..erk..bg saye lagu ni bkn untuk kekasih hati je,untuk sape2 je..mula2 bile dengar perkataan ‘bersayap terbang’ tu,saya igt mungkin org tu jauh…kata lainnye,sbnrnye bile kite meningkat dewasa,kita akan jadi lebih matang..so,pergila merantau cari pengalaman kejar impian masing2,tp jgn sampai lupa diri..huhu…sentimental je sy arini~

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita ‘kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu

Advertisements

8 thoughts on “SeLaMaT uLaNg TaHuN~

  1. en_me berkata:

    hi cikf yg jeliterr tewww..

  2. !x0r@ berkata:

    Oh,tak penah perasan plak maksud lirik lagu tu.huhu

  3. zuriaf berkata:

    awak ni dah semakin kejiwangan la..hahaha…eh, apa kata awak call fatihah…haha

  4. ahmadyusrie berkata:

    cam x pnah dgr la lagu nih…
    tp lirik cam best…ape tajuk lagu itu?

  5. buzzybug berkata:

    best plak lirik lagu imran ajmain ni. selalu saya duk kutuk gak lagu nie… hhehehe…

  6. cikf=) berkata:

    en.me :hye en.me~

    iXora :hehe…saye pun baru je prasan mcm tu..heh..tu pun pdapat sy la..

    apai :haha..bukan jiwang la…cume bjiwa seni je..heh

    yusrie :haha..lagu imram ajmain,tajuk die “selamat ulang tahun sayang~”

    kak BB :hihi….dlu sy pun x suke jgak..bile dh slalu dgr,dh imun plak..heh

  7. aizatfaiz berkata:

    wah2, tacingnya entry..hehehhe….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s