ToLoOoNg~

owh…entry kali ini,saye ingin mohon bantuan..xde yg merepek lagi..hahaha…untuk project sy,saye kene membuat satu model abdomen seorang wanita mengandung..lecturer sy kate,saye perlukan satu litar vibrator n bunyinye lebih kurang degupan jantung fetus (ok..dh siap..), dan masukkan litar tersebuat dlm kotak, kemudian dimasukkan ke dalam belon..

kotak itu juga akan diselaputi span (not spongebob…),dan air..maknenye dalam belon ( 20sen mcm yg budak2 slalu main tu..), ada kotak berisi litar , span n juga air…kite akan gune belon sbb itula perwakilan paling baik untuk menggantikan sel kulit, span n air mcm tisu2 n darah dlm perut kita…

n masalahnye,saya xtau mcmane nak masukkan kotak n span tu dlm belon tu…huhuhu…nak gunting mulut belon tu ker…nak belah tengah2 ke..huhu..

tolong la saye…huhu

Advertisements

10 thoughts on “ToLoOoNg~

  1. Callister berkata:

    cikf ape kata awk cube goggle..
    byk gak sy tgk ada..
    xpun tgk kat youtube..

  2. aTiQah berkata:

    besar ke kotak tu? hummm..

  3. en_me berkata:

    cuber google.. ehehe (macam kater cek callister tewww)

  4. AzamHassan berkata:

    awk gi kedai cenderamata n try tnya dia belon yg tahan lasak skit..kulit tbal la kot..tp mahal skit la..mulut dia leh regang lg bsar banding dgn belon biasa..

    if not..nak ckp gak la..ushar google..hehe..

  5. zuriaf berkata:

    saya tolong simpati jelah nampaknya..hahaha

  6. cicak berkata:

    hahahaha… gua tiup belon reti arrr…lu ndak besar maner ?…
    gua tiupkan? ..

  7. wandai berkata:

    Macam azam cakap, kena guna belon yang tahan lasak sikit. kalau tak, pecah belon itu nanti. y=tak payah potong, atau belah belon tu. sumbat sudah.

  8. pyejal berkata:

    jgn.guna.belon.20sen.,yg.tu.kecik..
    guna.belon.yg.besar..
    tp.bukn.sebesar.yg.kat.jom.heboh.tu.la.
    kalo.yg.tu.,kamu.perlukn.Hidrogen.dan.abdomen.kame.akan.terapung²
    ..dats.kool.:p.harap.maklum

  9. cikf=) berkata:

    kengkawan…terime kaseh sume…maaf, xsempat nak reply satu persatu..di kala ini,sakit kepala plak…huhu
    cdgn2 anda yg bernas amatlah sy hargai…
    utk atiqah, kotak tu xla besar pun,adela sebesar bekas dadih rm1 yg jual kat pasar slalu tu..huhu

  10. Callister berkata:

    ala siannya sakit kepala..
    dah makan ubat??

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s