MaHu MaKaN BeRsAmE SaYe???

Salam…ini kali pertama saye menulis dr klas sy…erk…ok, 1stly, saye nak mintak maaf utk entry sebelum ni..saye mungkin x patut tulis begitu, tapi nak buat macamane kan,kdg2 mulut tlaser..hehe..sy x ksah sgt pun bdk nakal2, name pun budak..tp nakal2 pun, kene control jgak kan…org dulu2 kate, sayangkan anak tangan2 kan..huhu..ok…maaf zahir batin tau,jgn amik atie…sy pun akan lalui perkara yg same jgak 1 ari nnt~

owh…my 1st allowance dh masuk..hehe..wpun sy xmule keje lagi..mm rasenye, ape ek yg sy nak beli..erk…igt nak kuar gi makan2, selepas selama sebulan berpuase, byk plak yg sy teringin nak makan…sape nak jalan2 cari makan, boleh roger sy ek..hehe..tp bayar asing2 k..hehe

okla..klas pun dh nak stat…slamat berhujung minggu k….=)

Advertisements

12 thoughts on “MaHu MaKaN BeRsAmE SaYe???

  1. !x0r@ berkata:

    ape?? bayar asing2? alaaa… tolong la bayarkan sekali. *wink*

  2. callister berkata:

    alamak hujung minggu ni sy dah janji nak belanja bf mkn, sb besday dia..
    next time ye cikF~..

  3. zuriaf berkata:

    saya nak…saya nak makan bersama awak..sebab setiap kali saya makan bersama awak, gerenti saya berjaya PAU awak?? errkkk..

    muahaha 😀

  4. JuliaNa berkata:

    Saya cuma menunggu jemputan rumah terbuka je ni…sape2 ada buat…jemput la saya!! ehee.. 😀

  5. en_me berkata:

    ammvoiii bestnyerr dapat elaun.. sampai tak hengat.. ekeke

  6. eclipse berkata:

    ajak tapi bayar asing2 beshnie

  7. cikf=) berkata:

    iXora :hehe…sy xpernah kenal maksud bayarkan skali…hehehe..jom macaroni cheese~

    Callister :wow..hebatnye…kem salam hepi besday kat die ek..

    zuriaf :hahaha…sy kan pemurah…xmcm awak…haha

    Juliana : jom dtg umah rabu depan=)

    en_me :hehe….tp cheque pun x depositkn lg sbnrnye..

    eclipse :hehe…jom makan2=)

  8. ibnurashidi berkata:

    Salam Ziarah..Selamat Hari Raya..

  9. !x0r@ berkata:

    biar saya kenalkan pada awak apa maksud bayarkan sekali. nak? ekeke

  10. Pak Karamu berkata:

    Salam!
    Jangan selalu makan pedas nanti taliperut nipis

  11. mahsyar90 berkata:

    nak nak..
    cikf kita ni blanja ye..hehe

  12. cikf=) berkata:

    ibnurashidi :selamat hari raye jgak=)

    iXora :hehe..sile la kenalkan jat sy..heh

    Pak Karamu :hehe…sy makan pedas sket2 je=)

    mahsyar :err….ape tu blanje….hehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s