IN???no…no..

isnin lalu..sempat la gi UTM n patah balik KL pada hari yg same..n sempat jugak la mbuli zuriaf n bjumpe kengkawan yg lain..dh lame x jumpe diorang..n ade org yg sebuk kononnye dh kuros sket..haha…bleh la kuros sket die tu,amik atie..hehe

ramai org bising pasal kenaikan harga minyak..sempat jgak la borak2 ngan lecturer pasal kes yg dh kurang hangat ni.n after buat review sket pasal kenaikan harga minyak n brg2 lain ni,blehla saye simpulkan..kenaikan harga minyak secara mdadak x mberi kesan yg positif kpd ekonomi negara wpun pengurangan subsidi myk akn di’channel’kn kepada perkara2 lain..kenaikan yg mdadak akan mnyebabkan  kontraktor2/bisnes2/dll sukar utk  mbuat adjustment budget..segala  ‘cut cost’ yg dilakukan oleh pengguna/industri akan membuatkan ekonomi sukar berkembang…bile ekonomi sukar bkembang,maka keadaan normal sukar utk dikembalikan..
xpela, rakyat m’sia kan lembut hati,macamane sukar pun rakyat m’sia pasti survive..M’sia Boleh kn??? haha…sakit ati je ayat ni..

dalam percutian sy  beberapa bulan ini,sempat la saye keluar bersiar2 bersama keluarga..actually,sy dah lame perasan fesyen yg menampak kan alur b*nt*t..ini ke fesyen yg pernah IN??saye x kesah la org tu cantik or x,melayu or non,kuros or gemuk….bagi saye never ‘in’ la fesyen tu..saye plak yg rase malu,lagi2 kalo jalan ngan adik beradik saye..saye xtau la ape yg dirasekan cantik..tp kalo kene kaco,tau plak melenting…aiyaa…pelik2 la org skrg ni…

ape saye merepek ni??xtau la..emosi je kot..haha…jumpe lagi~

Advertisements

10 thoughts on “IN???no…no..

  1. Mr Ah Fa berkata:

    uhuhuhuh, kes minyak tu kat sini sampai PM aussie kena tubi, pemandu trak kat spain,france mogok.

    Satu dunia punya kes la senang cakap.

    Uhm, cakap pasal pesen tu, kat sini tak berapa perasan la pulak cikF, mungkin sejak Mr Ah Fa kawin dah tak minat usha2 ni 😆

  2. ixora berkata:

    aik,bunyi mcm sblm kawin mr ah fa rajin perati org je.? ekeke.. gurau2 je. jgn marah ye mr ah fa

    saya pn tak suka fesyen yg awk maksudkan tu cikf. kadang dlm kelas saya pn ada gak yg pakai baju singkat pastu bila duduk faham2 je la. nmpk blkg. saya plak yg tak sanggup nk tgk.

  3. cikf=) berkata:

    Mr Ah Fa :err..itula…tp ade byk cara lain to handle it..tpulangla kepada individu..

    err…kalo jalan2,sy mmg suke tgk2 sekeliling..heh

    ixora :err..itula…sbb tu sy suke duk depan..lecturer kan sopan2..so,xdela nampak bnd bkn2..ahaks~

  4. topan berkata:

    panorama yg xindah..kehkeh…nk tegur marah..xtegur sian..
    lantak diorg lah

  5. zuriaf berkata:

    saya dah kurus sket..itu hakikat..hahahaha…

    err, kem salam kat adik awak yang lebih tinggi daripada awak tu ye..

  6. en_me berkata:

    alur wat? maner? maner? hmmm, takdok pun fesyen tewww kat sini.. uhuhu

  7. Affuan berkata:

    Mungkin kah CikF pernah memakai seluar yang menampakkan alur bon*o* tu? Haha..

    p/s: Jangan tipu, masa baby dulu mesti penah pakai. Miaahaha.

  8. cikf=) berkata:

    topan :owh…bdk UMP baik2 kan sume~heh

    zuriaf :ces..itu pun perasan ke??

    en_me :err…bagai aur n tebing sebenarnye…heh

    affuan :oppss…tkantoi plak..haha

  9. lydiarayyan berkata:

    euwwwwwwwwww….

  10. alan berkata:

    jan..in tu ape? x fhm la huhu

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s