TAG 4..

Tag yang ke empat datang dari cik t.a.t.a…
Tag yg mngorek rahsia dalam dalaman..oopppsss…=p

Dalam Laci Pejabat  saya student lagi…xde ofis..huhu

Dalam Laci Bilik Tidur :
(UTM)
~Duit Syiling + Sedikit Wang Kertas
~Stationary
~ Laporan Latihan Industri
~Set Geometri
(Rumah)
~Woolen Bag UTM
~ Kotak Jam
~ Resit2 yang penting

Dalam Laci Dapur:
(UTM):tiada laci dapur persendirian.Yang ada satu ruang dalam loker:
~ Megi
~Kerepek
~Milo 3 in 1
~Gula-Gula

Dalam Handbag :
~Payung
~Calculator + Stationary + PenDrive
~ Handset
~Purse
~Kad Matrik
~Kunci Bilik
~Note Book

Dalam Wallet :
~ Duit Kertas + Syiling yang semakin berkurangan
~ Resit membeli belah
~ Kad Bank
~ IC
~ Kad Jusco + MPH
~ Touch N Go

Nama Teratas dalam Phonebook:
~Abah
~Abang Eddy (cousin)
~Abangku Fauzan ( My Bro)

Nama Paling Last Dalam Phonebook:
~Zul (MPP UTM)
~Zubaidah (ex-schoolmate)
~Zaza ( ex-rumate mase sekolah)

Nama Speed Dial:
~ 1. MailBox
~ 2-6. Kosong lagi…
~ 7. Sweetheart (err….)
~ 8 & 9 pun kosong lagi…

Souvenir paling dekat dengan kamu sekarang :
~ WhiteGold + Jam tangan baru..hihi
~ Pen UTM n UTHM
~ Kotak Choc dr soulmate
~ Poket HP kecik corak batik dari kawan
~ Mug UTM
~ Kalendar Dapur untuk Dapur
~ Fail2 Seminar + Kursus

Stationary Berwarna Merah yg Paling Dekat Dengan Kamu Sekarang:
~ Stapler
~ Berus Lukisan
~ Pen Merah
~ Kertas Merah

Kawan-kawan yang nak ditag :
~ macam biase…Mr Ah Fa kene dlu..hehe
~ azam
~ taufik
~iXora (tapi die dh kene tag oleh cik tata..huhu)

sekian sahaja tag saya kali ini..trimas~

Advertisements

9 thoughts on “TAG 4..

  1. anakkawi berkata:

    ahha, megi itu yg pertama ea..

  2. cikf=) berkata:

    megi adalah makanan asasi seorg student..hehe

  3. topan23neechan berkata:

    nk tag sy yek…=P

  4. zuriaf berkata:

    heh..kehidupan tipikal seorang student terserlah dalam tag kali ni… 😀

  5. Mr Ah Fa berkata:

    AaaaaaAAAaaaa… Ambo telah di-tag lagi 😀

    Hahaha, nanti Mr Ah Fa buat ya CikF?

    Makasih daun keladi 😀

    Huhuhuhu!

  6. t.a.t.a berkata:

    wahahahah cik fauzani..
    ini 3 ke 30 nih??
    hahahaha…

  7. cikf=) berkata:

    zuriaf : yeah..sbb saye seorg student yg normal~

    Mr Ah Fa : ye..same2~

    t.a.t.a :hehe..tige je erk..hehe…xmention pun~spoil je sy ni..hihi

  8. AzamHassan berkata:

    camna nak jwab? arrrghh..dah bukk lama pn lemau lg bnda2 ni…nnti sy tulis kt blog sy tag tu ye..mybe mcm tu caranya~

  9. ixora berkata:

    laa.. sy tak nmpk nama sy yg ditag kt bwh tu. hahaha. ape la sy ni..

    takpe.. consider sy jwb tag ni jugak la ye. lgpn sy mmg jwb slps awk dah buat tag ni pn. heehee..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s