TAG III

Owh…arini saye telah di tag oleh iXora..8 randoms facts about me. Saya prefer reply tag ni in Malay.

8 Random Fact About Me.

Saya tidak suka cerita/muvie2 seram/hantu dan sewaktu dengannya kerana ia akan member kesan psikologi yang berpanjangan kepada saya. Tolong la jangan ajak/treat saya tengok cerita2 seram k.

Ayat kegemaran saya..’Lapar la….’ & ‘Jom makan…’ dan makan merupakan hobi saya.
Nama adik beradik saya lebih kurang sama je bunyi n maksudnya kecuali kakak saya Mardiana. Saya tiada jawapan mengapa nama kakak saya lain. So, jangan tanya soalan tersebut kepada saya. Nama adik beradik saya : Fauzan – Fauzani – Fauzana – Fauzi.

6 tahun ++ yang lalu, saya tidak pernah terfikir untuk mengambil course Kejuruteraan Elektrik. Tapi akhirnya, saya ambil juga. Setahun yang lalu, saya tidak berniat pun untuk membuat hardware untuk final year project saya, tapi akhirnya, itu jugakla y saya kerjakan. Kesimpulannya, my lyf is so unexpected.

Saya berkenalan dengan soulmate saya selama dua tahun sebelum mengambil keputusan y serius n tarikh tersebut sama dengan besday azam. So, saya tiada alas an untuk melupakan besday azam.

Saya sangat suka warna putih, silver dan kaler2 metallic.

Dalam banyak2 nombor telefon, saya hanya ingat no.telefom polis, home sweet home, abah, abang, fauzana, kakak, soulmate, rumate, 2 no.phone umah mak sedara dan besfren saya.

Kehidupan saya dikelilingi oleh ramai orang yang bernama/dikenali sbg nana. Adik saya Fauzana, Besfren saya Diyana n Liyana, anak cousin, Kak Nana empunye blog yg slalu sy lawati, Kakak soulmate saya, adik baka abang ipar saya, Nana DJ radio ERA dan baaanyak lagi.

err..saye xmau tag sape2,sbb cik iXora telah pun tag org2 yg saya nak tag..eh,Mr Ah Fa dh buat ke blum Tag ni???jika blum…dipersilakan..=)

15 thoughts on “TAG III

  1. […] penulisan bebas. Since masa tengah ada ni, mari mari kita layan tag yang telah dilekatkan oleh cikF […]

  2. cikf=) berkata:

    tq2 kerana Mr Ah Fa telah bjaya membuat tag ini dgn jayanya…=)

  3. en_me berkata:

    tag nih x abis2 lagik ker.. uhuhu

  4. cikf=) berkata:

    huhu…ye la kot x abis lagi..

  5. afham berkata:

    in process nk jawab mende nie..dari orang lain la..

  6. zool berkata:

    Kalau puan blog ni tumpang lalu lalang kat blog saya..
    kali ni saya nak beli lalang plak… ada jual ke sekilo???

  7. ixora berkata:

    haha.. thank you sudi jwb. saya ingat nk tag Mr Ah Fa smlm tp takut beliau tak sudi nk jwb lak. ekeke.

  8. cikf=) berkata:

    afham : ye encik afham,sila la jawab tag tsebut=)

    zool :err..saye cik lagi..hihi..kat sini xde lalang la..dh kene tebas=)

    iXora :same2…tu la,takut2 jgak nak tag die..hihi

  9. topan berkata:

    err sy blum di tag lagi
    hehe
    xtau nk sart komen dr maner nih
    mcm dah trtggl jauh dr pedalaman jek

  10. cikf=) berkata:

    taufik :hehe…sila jawab tag tersebut dalam email sy..hihi..xdela jauh..awal lagi ni=)

  11. AzamHassan berkata:

    oh..camtu rupanya fungsi tag trsbut..baik2..sy akan jawab~

  12. AzamHassan berkata:

    n thanks fauzani utk takkan lupakan besday saya… =)

  13. zuriaf berkata:

    saya lapar mekdi la..jom belanja saya (ayat kegemaran saya kat awak..) hehehe…

  14. […] Ah Fa <– tak jadi jugak, sebab cikF=) dah tag […]

  15. نورنانا berkata:

    haha..
    ada gak terselit nama akak!!

Tinggalkan Jawapan

