AkU KiNi BeBa$…

I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away

 

Pernahkah anda terfikir untuk lari dari suatu tempat anda sekarang? Pernahkah anda terfikir untuk meninggalkan rutin harian anda sekarang? Apakah perasaan anda untuk terbang?

 Yeah…setelah sekian lama saya menanti saat ini, untuk terbang pulang ke rumah. Lari seketika dari kehidupan kampus yang penuh pancaroba dan juga kesibukan. Lari dari pemandangan yang sama untuk melihat syurga dunia saya. Lari untuk mendapatkan lebih kekuatan untuk kembali ke sini dan meneruskan tugas2 sebagai pelajar.

 

Selamat tinggal semua. Jumpa lagi selepas seminggu…

 

19 thoughts on “AkU KiNi BeBa$…

  1. lydiarayyan berkata:

    AKU INGIN TERBANG……..

  2. Mr Ah Fa berkata:

    Kekekeke, selamat berehat. Jangan lupa timbang berat badan bila dah naik skolah semula, uuups! 😀

  3. anakkawi berkata:

    selamat bercuti!!

  4. en_me berkata:

    samat cuti cik fauzani itteww..
    forget me not!

  5. ImamKhalid berkata:

    You all seme ni apehal seme nak cuti ni? You all ada cuti panjang ker? Apsal aku tak tau?

    Takkan raya cina pun cuti sampai seminggu?

    Ker aku ni telah bertukar menjadi seekor katak di bawah tempurung?

    Btw, cikF=) kita, cuti balik mana? 😛

  6. 4g1rlt3lls4ll berkata:

    ok.. dah bukak dah blog.. Jemput ke rumah.. hohoho=p

  7. […] rasa saudara Affuan amat sesuai guna tabung nombor 6. Faris Fakri sesuai dengan tabung nombor 1. CikF=), ixora (selamat kembali dari cuti) dan nono pula mesti sukakan tabung nombor 4 dan […]

  8. zuriaf berkata:

    saya ingin terbang ke mekdi bersama cikf=)..hahaha…

  9. ImamKhalid berkata:

    Ai, makan mekdi tak ajak aku? Ampeh 😈

  10. cikf=) berkata:

    kak lydia : err…jom terbang..hihi

    Mr Ah Fa : saye dh timbang..turun 1 kg..huhu

    anakkawi : thanx=)

    en_me :selamat bcuti jgak..

    ImamKhalid : cuti ni saye balik kuala selangor…=)

    girl : welcome back sist=)

    zuriaf : er…suke2 atie je nak terbang..naik je ikan awak tu..hihi

    ImamKhalid : err…xmakan pun..lalu je..err..saye suke la tabung itik tu..hihi

    selamat bercuti semua…

  11. ImamKhalid berkata:

    Tabung itik tu Faris Fakri dah booking. Dia bayar 20USD kat aku. Kalo cikF=) bayar 25USD, saya boleh cancel Faris Fakri, pastu bagi kat cikF=) kih3x! 😈

  12. cikf=) berkata:

    hehe…kene book dlu ek…

  13. ixora berkata:

    babai cikf.. saya da nak balik ni.. huhu 😀
    jumpa lagi mggu dpn!

  14. AzamHassan berkata:

    sy dah lama balik..tnggu awk je tba jb smula…^^

  15. Idris Yussof berkata:

    salam UTM cikf…ini senior saya ni..kite sama2 electrical…hahaha..selamat menghabiskan psm..

  16. fadh berkata:

    ni dah start cuti semester ke?

  17. adielflitzow berkata:

    hoho….budak kecik makan banyak2….timbang berat bior sampai rosak jarum timbang…hehe..

  18. cikf=) berkata:

    iXora : yeah..slamat bercuti..tp skrg dh abis cuti pun..hihi

    azam : sy dh sampai jb pun..huhu

    Idris :err..ye ke…bersame2 la kite ek..huhu

    fadh :mid sem je..tp dh abis pun..sob sob..

    adiel : yeah…jarum tu rosak sbb xnak gerak2 pun..huhu

  19. alhaddad berkata:

    ramainya kawan die

Tinggalkan Jawapan

