TeKa TaJuK LaGu…

Weekend yang lalu saya pegi Team Building Camp yang bertempat di Kem Saujana Asahan, Jasin yang turut disertai oleh zuriaf… kem yg sempoi, xpenat sangat, memuaskan…saya memang suke gi camp sbb saye suke nak buat abseiling,repelling, flying fox, jungle treking dll…pendek kate, outdoor memang kegemaran saye…

Pada malam terakhir camp, satu pertandingan Win , Lose or Draw telah diadakan. Saya antara peserta yang willing nak melukis di hadapan. Tema sesi kali itu adalah teka tajuk lagu.. Dapat je tajuk, saya gelak..n mati kutu..xtau nak lukis ape..ade ke patut diorang bagi tajuk lagu ‘XXXXXXXX’…maka saya lukislah gambar di bawah:

Teka Tajuk Lagu melalui Gambar…

nasib baik diorang jawab betul..hehe..pandai btul kumpulan saya..jgn jeles zuriaf, kitorang menang malam tu=)

kalo korang bijak, cuba teka..apekah lagu tersebut…lalala… zuriaf dilarang menjawab soalan tersebut..hahaha..sape jwb die terel,kecuali zuriaf…haha

19 thoughts on “TeKa TaJuK LaGu…

  1. zuriaf berkata:

    sapa nak tau mari masuk blog saya ni…hahahaha….cantek, saya tengah draft lagi citer pasal kem ni..huhu..marilah ke eblog saya ye…nanti saya bagitau tajuk lagu tu…

  2. cikf=) berkata:

    ces…zuriaf,awak jgn cari kes ngan saye..nnt saye potong elaun awak…hahaha

  3. anakkawi berkata:

    cantiknye lukisan itu…

    🙂

  4. zuriaf berkata:

    lukisan tu la yang paling buruk masa kat kem tu..hahaha…

    err, jangan la potong elaun saya nih..huhu..

  5. Mr Ah Fa berkata:

    Ok, Mr Ah Fa cuba meneka tanpa pergi ke blog encik zuriaf yang comel itu ya?

    1. Barbie girl?
    2. I’m a Big-Big girl?
    3. Cinta?
    4. HEart? (Amboi amboi encik ah fa~~~~tau le ko dah nak tawen!)
    5. Pretty Lady?
    6. Girlfriend?
    7. Hey Boy Hey Girl – The Chemical Brothers?
    8. Gadisku?
    9. Gadis Melayu?
    10. Hei Gadis?
    11. Hei Si Gadis yang manis?
    12. Gadis Misteri?

    Haaa, tu je la yg Mr Ah Fa bole teka kali ni, tak tau la ada yg betul ke tak 😀

  6. cikf=) berkata:

    anakkawi : err..thanx…hehe=)

    zuriaf : ala…dengki la tu..lukisan awak tu xde kene mngena pun..hahaha

    Mr Ah Fa : err…trime kaseh la atas cubaan2 tu..tapi xde y kene..huhu
    sket2 la..gadis gak kot..melayu=)
    teruskan mencube…hehe

  7. Mr Ah Fa berkata:

    Warisan Wanita Terakhir?

    Hahaha, aku ni wat semak je kat comment ko ni cik F oi 🙂

  8. cikf=) berkata:

    bukan2…die name org….huhu

  9. faisalayob berkata:

    1.Delaila?
    2. Nabila?
    3. Rozana?
    4. Isabella?
    5. Nabila?
    6. Syakilla?
    7. Taman Rashidah Utama? (Hoh?)

    Hahaha, cik F, Mr Ah Fa telah pun meng-Tag mu…Sila jawab 🙂

  10. zuriaf berkata:

    laaa..biar saya yang macho ni bagi klu sket…dia ade kaitan dengan filem duyung yang bakal kuar nanti…haaa, cubala teka lagi ye…

  11. Mr Ah Fa berkata:

    Hmm…Aspalela ke?

  12. zuriaf berkata:

    itulah yang kita cariiiiiiiii….

  13. cikf=) berkata:

    zuriaf :haha…dah bocor rahsia aspalela..haha

    Mr Ah Fa : itulah jawapannye…mane x mati kutu nak lukis gambar aspalela…huhu..nway,thanx a lot kerana mcube=)

  14. نورنانا berkata:

    hehe..comel…

  15. Mr Ah Fa berkata:

    Sirius, memang patut pun cik F mati kutu, kalo Mr Ah Fa sure pengsan nak melukis aspalela, maybe lukis sorang gurl+asap = asap_gurl=aspalela 🙂 hahaha, ape aku merepek pepagi ni.

    Tengkiu encik zuriaf, huhu!

  16. cikf=) berkata:

    kak nana : thanx…hehe=)

    Mr Ah Fa : mule2 saye nak tangan ‘gitu2’ apek..tp sy xtau lukis…hehe..org lidi je sy tau…=)

  17. ImamKhalid berkata:

    Kalau tengok mula2, tak dapat bayang ape2. Tapi bila tengok balik, ada laa nampak sket2 macam budak pompuan tu nama dia aspalela… erk, aspalela tu bebudak lagi ker?

  18. nano berkata:

    kihkihkih,
    klakar lew korang2 ni
    😀

Tinggalkan Jawapan

