BeRdUa LeBih BaiK??

01012008 menjelma juga akhirnya..Johor tak cuti,saya ke kelas untuk hari ke dua permulaan semester. Dua kelas sahaja hari ini, 9-11pagi dan juga 5-6 petang.

after 9-11 class, saya temankan rumate gi jusco.saje menghiburkan hati dia, sebab semalam saya telah nasihatkan dia untuk melupakan kekasih hati dia..kerana; saya tidak mahu lagi melihat dia bersedih kerana lelaki itu, saya tidak dia tidak fokus kerana lelaki itu, saya tidak suka dia menangis kerana lelaki yang tidak berperasaan itu… BERDUA sepatutnya lebih baik, lebih menenangkan..

Terlalu banyak cerita yang menyakitkan hati tentang lelaki itu. Cuma dia saja yang tidak tahu.Tak sampai hati saya nak luahkan pada dia. Lagipun perkara2 tak elok ni,cepat sahaja akan saya lupakan. Mungkin lelaki itu mahu fokus dengan kerjayanya, tapi saya tak suka cerita2 yang diputar belitkan..

Tapi pagi ini rumate saya kate..dia lebih tenang sekarang..lebih bebas.. Sempena tahun baru ini, biarlah dia membuka lembaran yang baru..mencari sesuatu yang lebih pasti, lebih menenangkan.. Pastinya ada yang lebih baik untuk dia temui..

 

11 thoughts on “BeRdUa LeBih BaiK??

  1. zuriaf berkata:

    yeah..buka lembaran baru adalah lebih baik..butul tu… šŸ˜€

  2. Mr Ah Fa berkata:

    ha’ah, buka la lembaran baru. Dan 1 lagi…. Best woooo shopping!!! Wooo hooooo!

  3. cikf=) berkata:

    zuriaf : lembaran baru awak tu,mcm lain jer..ye la..bersemangat je kan…haha

    Mr Ah Fa : teringin nak shopping jgak…tapi xde duit..huhu..cpat2 la elaun masuk…

  4. lydiarayyan berkata:

    bila lah aku nak ber’dua’ neh…

    er..bukan berbadan dua ae…~~(>_<)

    bosan jugak ber’ramai’2 je…

  5. muhammadridwanto berkata:

    bertiga lagi seronok Apau…
    Datang lah umah kat U3A, lawat Alya Insyirah…
    Kak mai ada aja…
    jadi suri rumah sepenuh masa sebelum dapat posting…

  6. mucs berkata:

    maknanya, bersatu lebih baik? šŸ˜‰

  7. cikf=) berkata:

    lydia : err…ape maksudnye tu..

    en.wanto : insyaAllah..kalo ade rezeki n kesempatan, nnt saya datang melawat=)

    mucs :hehe..semestinya bersatu lebih baik..nnt bleh la jdi bertiga, berempat…kurang dosa=)

  8. ninetailkid berkata:

    Kalau berdua menjadikan diri lebih dekat kepada Allah maka jagalah adab pergaulan dan perhubungan sebaik-baiknya mengikut ajaran Allah..

    Andaikata berdua menyebabkan lalai dari ingat Allah, maka keseorangan itu lebih baik dalam mengenal Allah..

    1+1 atau 1 bukan persoalan, tapi ingat ke Allah itu persoalannya..

    Baik buruk datang dari Allah.. Why not renungkan seketika untuk kebaikan semua..

    Ayam kenny roger 1/2 please..

    Peace ^^,

  9. rightbrainer berkata:

    tipikal budak kolej: “Sorry, saya nak tumpu study”
    tipikal org dewasa: “Sorry, saya nak tumpu keje” la kot?

    T_T

    berjoging lebey baik

  10. cikf=) berkata:

    9tailkid : yes…absolutely right=)
    err…tunggu kenny rogers ade kilang ayam fresh dlu..hehe

    rightbrainer : yup..jogging baik utk kesihatan..heh

  11. lanog berkata:

    wakakaka…. bersatu tu bukan ker ‘2 orang menjadi satu’, misalnya ayat bersatu padu kita teguh, bercerai kita roboh. So, kena ler selalu bersatu.. hehehe.

Tinggalkan Jawapan

