01012008…

Bulan Januari menjelang kembali…menyedarkan saya betapa cepatnye mase berlalu…Saya sangat suka bulan Januari,kerana bulan ini akan mengingatkan saya azam2 saya yang telah lalu…dan juga azam2 saya pada tahun berikutnye..

Walaupun secara kasarnye, kite berazam dan menilai kehidupan kita setiap hari..namun perkataan Tahun Baru bagaikan mempunyai suatu kuasa..tapi saya rase 1 Muharram lebih meninggalkan kesan kerana pada waktu itu kita akan membaca doa awal n akhir tahun..haru je rasenye…

walau apepun,selamat tahun baru..selamat pulang ke sekolah n kampus..selamat bekerje dengan bersungguh2 kepada yang telah bekerja..

selamat membuka kehidupan n diari yang baru.

welcome 2008…

selamat tinggal 2007..bitter sweet memories=)

10 thoughts on “01012008…

  1. zuriaf berkata:

    arghhh…sem baru nak mula..aku suka..dah lama aku tak jumpa UTM..huahaha… 😀

  2. cikf=) berkata:

    arrgghhh…saye dah sampai UTM..cepat2 la korang sume balik..cafe x buka..susah mau makan..kalo korang balik,mesti makcik2 cafe ni bersemangat nak buka cafe…huhu

  3. نورنانا berkata:

    ko dgn zuriaf ni sekelas ke??

  4. cikf=) berkata:

    hehe…xla…kenal di alam maya jer…
    kalo terserempak kat utm..mngkin xperasan kot…heh

  5. نورنانا berkata:

    oo…satu u la ek?

    akak masa kat itm dulu, akak g kelas, balik kelas, asyik jumpa je org yg akak kenal..(kalo g jalan kaki la..)

    hehe..

    pastu…dtg lmbt sbb dok asyik berborak..hehe..

  6. cikf=) berkata:

    hehe..biasela tu..sy pown suke borak2..

    sy kat utm mmg pejalan kaki tegar..huhu

    disebabkan rumate sy begitu skema..maka slalu la sy datang kelas awal..

  7. zuriaf berkata:

    نورنانا : aku bukan sekelas dengan cikf=) ni…lagipun aku tak penah jumpa cikf=)…aku ingat nak buat half blind date je dengan dia..tapi nanti soulmate dia marah lak kan..huhu…

  8. cikf=) berkata:

    zuriaf : half blind date ape??

  9. zuriaf berkata:

    hahaha…macam blind date gak..tapi ni bezanya saya dah penah tengok rupa awak tu…hehe 😀

  10. cikf=) berkata:

    ooo ekk….xpela…nnt kite buat meeting ek…
    hahaha

Tinggalkan Jawapan

