mEnGhITuNg HaRi…

hari ini hari rabu…sy menunggu sangat2 hari khamis..paper terakhir sy untuk semester ini..mesti lega sangat selepas hari tersebut..huahuahua

last week saya pulang ke rumah..berehat n lari sebentar dari kehidupan di utm..maklum la,minggu exam,semua orang busy buat revision..hanya beberapa patah perkataan yang mampu saya ungkapkan..penat,tension & saya rindu kat umah..

bila dah sampai umah, dua patah perkataan yang sangat saya suka..RumahKu SyurgaKu..dari zaman sekolah dulu mase duk asrama,sampai la sekarang..kalo balik umah sbb sakit or demam,bila nampak bumbung umah je dah baik..ajaib sungguh…kalo tension2,stress…rumah la ubat paling mujarab..walhal,kat umah xdela swimming pool or cinema.. mungkin berkat kebahagiaan kat umah tu yg membuatkan semua penawar ada di situ=)..n yg paling penting,bile kat umah,bleh makan banyak2..hehe

walaupun berada di rumah,sy cube mnyedari,saya masih ade lagi 1paper..exam saya x abis lagi..satu perkara yang saya n adik beradik saya sedar, rumah bukanlah tempat untuk study..haha..rumah adalah tempat untuk enjoy..hahaha..maka,saya ucapkan syabas bagi insan2 yang berjaya dangan cemerlangnya belajar di rumah=)

saya x sabar nak tunggu berakhirnya peperiksaan kali ini..huahuahua

5 thoughts on “mEnGhITuNg HaRi…

  1. نورنانا berkata:

    merdeka!! merdeka!!

  2. zuriaf berkata:

    hahaha…saya dah merdeka dan dah ade kat rumah..huhu…selamat menghadapi kemerdekaan nanti ye…

  3. cikf=) berkata:

    kak nana: sy tunggu detik2 merdeka tu esok..huhu

    zuriaf :yeah..sy akan menyambut merdeka di utm jgak..huhu

  4. lydiarayyan berkata:

    aja aja fightin’!!!

  5. cikf=) berkata:

    hahaha(gelak puas..)…akhirnye sy merdeka jgak…hahaha
    nak tgk muvie puas2…

    lydia:thanx=)

Tinggalkan Jawapan

