LeBaRan YaNg PenUh MaKna..

1 syawal kali ini,saya rasakan sangat bermakna…

pertama sekali, raya kali ini kami beraya di rumah baru. banyak persiapan yang perlu dilakukan kerana kami baru berpindah dalam dua minggu, walaupun sebenarnya kami hanya berpindah ke sebelah rumah=)..raya kali ini mungkin aidilfitri terakhir kakak saya berseorangan, tahun depan dah berdua..hehe

keduanya, saya beraya dan berkenalan dengan keluarga soulmate saya. begitu juga dia..alhamdulillah, semuanya ok dan berjalan lancar..saya dapat rasakan satu permulaan yang baik utk kami untuk masa hadapan=)..insyaAllah..

ketiganya..pada syawal ke lapan, majlis pertunangan kakak saya diadakan. dia kakak saya yang sulung dan inilah majlis pertama pertunangan dan akan datang perkahwinan dalam keluarga saya..alhamdulillah semuanya lancar walaupun begitu penat kami rasakan..jauh di sudut hati,mungkin kami

Tinggalkan Jawapan

