PeStA KoNvOkEsYeN UTM kali ke 39…

Sebagai ahli jawatankuasa pelaksana Pesta Konvokesyen Universiti Teknologi Malaysia kali ke 39, saya menjemput seluruh warga Malaysia, khasnya komuniti kampus UTM, seluruh warga Johor dan wilayah selatan Malaysia ke Pesta Konvokesyen….

Tarikh : 15~21 Ogos 2007

Tempat : Padang Kawad UTM

Pelbagai aktiviti yang diadakan termasuk forum perdana, eXplorace Merdeka, pertandingan memasak, pertandingan Multimedia dan banyak lagi…tidak ketinggalan juga, pameran dari MAKNA, pameran paranormal, rumah hantu, pameran zoo dan banyak lagi. Banyak hadiah menanti anda…

Bersama-samalah kita memeriahkan lagi Pesta Konvokesyen Universiti Teknologi Malaysia kali ke 39…

 

Advertisements

5 thoughts on “PeStA KoNvOkEsYeN UTM kali ke 39…

  1. muhammadridwanto berkata:

    ohhh…nyanyi2 tak ada? karaoke? battle of the band? kugiran?? elok ada kan benda2 mcm tu, supaya utm tak sunyi…huhuhu

  2. cikf=) berkata:

    hmm…sebenarnye sy xsuke sgt,sbb..dh nak puase..huhu..

  3. fadhbest berkata:

    owh…camne nak pegi? saya dah tak dok JB lagik. aduss…

  4. mieji berkata:

    tunggu nak puasa baru tak ada nyanyi2,karaoke,battle of the band n kugiran ke? šŸ™‚

  5. zuriaf berkata:

    hahaha..aku dah konvo…!!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s