27071985~27072007….

mm xsangke arini aku dh 22 tahun…umur yg bleh dikatakan agak tua..mm mngkin x..umur yg sepatutnye menjadikan seseorg lebih matang,satu peringkat umur yg xbleh disia2kan…

 

terfikir satu ketika dlu..tatkala ade seorg insan yg berkate, di akhirat nnt kite akan ditanye,apekah yg kite lakukan untuk mengisi mase mude…berderau jgak darah aku..tp skrg dah 22,bleh lagi ke nak dikatekan masih muda???tp mngkin itulah janjiku dlu ketika aku hendak dihantar ke dunia…

 

22 tahun ini..aku mngimbas kembali, sudah ckupkah kriteria menjadi anak yg baik…cukup sabar dlm menjalani kehidupan..hamba yg btul2 redha dgn ketentuanNYA.. banyak lagi perkara yg patut aku belajar…

 

22 tahun…satu umur yg aku rase dah bleh kahwin..tp skill mjadi seorg menantu yg baik tu masih xde lagi…mmg xpass lagi la nih..huhu

 

dah 22tahun ni, aku harap dapat jadi seorg yg lbih matang dalam sume hal…yg lain2 tu,aku simpan dlm hati je la..insyaAllah…

Advertisements

7 thoughts on “27071985~27072007….

  1. muhammadridwanto berkata:

    salam,
    Kami berdua mengucapkan selamat ulang tahun ke 22. Semoga umur diberkati Allah serta sejahtera dunia dan akhirat.
    Konvo nanti jangan lupa bunga untuk kami bertiga..

  2. zuriaf berkata:

    heh, boleh kawin dah kalu umur dah 22 ni..haha..jangan lupa jemput ek..

  3. cikf=) berkata:

    en ridwanto : kem salam kat kak mai k..eh,baby pun nak bunge jgak ek..hehe

    zuriaf: hmmm insyaAllah…

  4. pakcik kordi berkata:

    tak sangka pulak.. rupa-rupanya kita ni sebaya. usia pakcik pun baru masuk 22 tahun minggu lepas.. huhuhu..

  5. ixora berkata:

    aik,sejak bila pakcik kordi umo 22 nih?? musykil.. musykil..
    sy terasa sgt lucu dan geli hati membaca pengakuan x-klusif pakcik tu.

  6. cikf=) berkata:

    hehe..itula…kite layan jer~~~

  7. nurnana berkata:

    perasan muda pakcik tu!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s