TeRinGinNyE NaK mAkaN…

waktu skrg 12:18tghari..perut aku pun dh berkeroncong,ble la nak lunch hour..huhu..

sjak aku praktikal,byk bnd aku teringin nak makan.. aku teringin nak makan pizza,spageti,mushroom soup.. kdg2 aku terase nak makan kek choc n tiramisu..

aku rindu nak makan ketam masak lemak yg dijual di cafe pak mus,wpun cumel,rasenye tetap best…huhu..ayam goreng n cendawan goreng..huh..mmg sedap..

t’igt plak ikan pari bakar kat SUB..murah pun murah,sedap sudah pastila..isk,ni yg xsabar nak balik UTM ni..huhu..ditambah jeli kelapa n keropok lekor kat pasar tu..huhu

tp yg xbestnye,org training academy  kt PLUS ni xnak kuarkan elaun aku..huhu..dh nak 2bulan aku kat sini..huhu.. nak makan pun masih tfikir2 budget..huhu..geram aku…kalo x,dah lame aku makan pizza n kek kegemaranku…waaaarghh…

8 thoughts on “TeRinGinNyE NaK mAkaN…

  1. cikf berkata:

    huahuahua..slps aku mhantar post ketidakpuasan hati aku krn tdak mdapat elaun,mgkin cik tu telah mdengar luahan hatiku..huhu..tq cik dijah krn tlah mberi elaunku..hehe

  2. zombie kg.pandan berkata:

    jgn buat2 lupe plak ble dah dpt elaun tu
    tu hari janji nk blanje pisza kan?
    haa..set family lg kan?
    haaaaaaaaa…….

  3. cikf berkata:

    uih..set family plak tu..sabar ye en.zombi,tp rasenye zombi xmakan pizza..hahaha

  4. LaiChee berkata:

    nak makan laksa johor..oTak2…huhu..bestnye makan…

  5. halal udin berkata:

    wakakaka.geli perut aku bce coretan madah ko ni..sentimental btol..x sesuai dgn jiwa aku..cube la ko tulis psal kelakuan aku dlm kelas ke..famous sket aku..ni psal pak mus pun masuk..nasik ayam brother bob kt k9 tu xnk plak ko cite..btol la bdak KP sume mandom2..HIDUP KTC!!!

  6. cikf berkata:

    aisey…ape plak tbe2 masuk KTC ni…huhu..KP tetap best..ckap je la ko jeles xdpt msk KP..haha..KP tetap BEST!!!
    a’ah,nasi ayam kat K9 tu best..tp xtrase nak mkn skrg ni..skrg aku suke mkn nasi paprik=)

    xde mase aku nak tulis pasal ko yg suke mngutuk2 aku…huhu

  7. fadhbest berkata:

    sebagai bekas pengerusi jkm ktc…saya rase ktc lagi best dari kp…hahaha….betul tak bob (pengerusi kp 2005)…hahaha

  8. cikf berkata:

    en.bob kate,KP tetap best yg x terhingga..kateku sambil mnabur fitnah..huhu..tp KP mmg BEST!!!haha
    aisey,camne bleh ade kroni2 KTC kat sini ni..

Tinggalkan Jawapan

